2011 m. spalio 27 d., ketvirtadienis

Savaitė Delyje!

Namaste!

Jau savaitė kaip mes Delyje!

Ir kuo toliau, tuo labiau suprantam, kad vieta (rajonas), kuriame mes gyvename yra labai gera. Kai keliaujam po Delį, pamatom vis kitokias Delio vietas. Pvz. per Diwali šventę buvome nuvažiavę prie vienos iš šventyklų (o jų Delyje yra begalė) ir teko mums išlipti stotelėje, kuri yra labai labai (nu tikrai labai labai) didelio turgaus viduryje. Turguje parduoda viską: ir fejeverkus (šventimui), ir vestuvines atvirutes, ir elektronikos prekes (pvz. 32 Gb Kingston flešiukai, tik aišku, tikimybė, kad jie veiks yra mažiau nei 5%), ir rūbus, indus, kilimus - viską! Čia, Indijoje, turgūs kitokie nei pas mus. Beveik visas rajonas namų, kurių pirmuose aukštuose yra parduotuvės. O kadangi spalio 26 dieną Delis ir Indija šventė Diwali, tai čia žmonių buvo labai labai daug (sako, kad ir kitomis dienomis šis turgus yra perpildytas). O pats gatvių vaizdas tikrai nepriminė gatvės, kurioje mes gyvenam. Laidai belekaip išvedžioti, šiukšlių pilnos pakampės.

Žmonės apsiperka turguje
Laidai, laideliai :)

Kelių gatvių susikirtimas :))
Gal kam apsiskusti reikia? :)

Turgus
Šiukšlių surinkimo vieta

Perėjus per turgų pasiekėme šventyklą. Pabandėme įeiti į vidų, bet iš mūsų paprašė 200 rupijų, tad mes pasitarėm ir nėjom (šį kartą keliavom su mūsų viešbučio draugais: Salvadoru ir dviem indonezietėm). Nors.. kai pagalvoji.. čia tik 10Lt.. Na, bet kokiu atveju, norėjom aplankyti dar vieną objektą. Ir per turgų ėjome iki jo.

Pakeliui mane užkalbino (o čia užkalbina labai dažnai) vienas indas ir jis paklausė iš kur aš esu. O aš pasakiau, kad iš Lietuvos. Ir jis, mano nuostabai, žinojo, kur ji yra. Ir dar pasakė, kad anksčiau mes buvom Rusijos sudėtyje. Aišku, indams būtų sunku suprasti, kodėl mes nemėgstame Rusijos, bet kaip mums pasakojo Daiva, Rusija yra labai daug ką padariusi Indijai, todėl indai rusus labai gerbia. Ir jei tave indas pavadina rusu, reikia labai labai apsidžiaugti.

Taigi galiausiai pasiekėme mūsų kitą objektą - priėjome raudonąjį fortą. Tai labai didingas pastatas su raudonomis sienomis. Tikros jo istorijos nežinau. Daugiau apie jį galit pasižiūrėti Vikipedijoje. Į vidų taip pat nėjome, nes įėjimas kainavo 250 rupijų (čia užsieniečiams, indams, tik 10 rupijų) bet apėjome truputį aplink ir po to važiavome su metro namo.

Raudonasis fortas (Red fort)

O Diwali čia tikrai kaip nauji metai Lietuvoje. Fejerverkai kaip prasidėjo šaudyt vos sutemus (~18 val., nes tai šviesos šventė!), suaktyvėjo apie 20 val. ir taip šaudė iki pat vidurnakčio (o gal net ir dar ilgiau, nes nuėjom miegot). Reikia įsivaizduot, kiek pinigų buvo iššaudyta. Bet dėl tokios svarbios šventės, manau tikrai negaila. ;)
Daug kur yra tokie užrašai
Fejerverkai

Namai papuošti šventei

Ir aš niekaip negaliu priprasti, kad prieš einant per gatvę reikia žiūrėti iš pradžių į dešinę pusę, o tik po to į kairę.. :)) Nors eiti per gatvę čia yra menas...

O čia kelios nuotraukos iš mūsų viešbučio: https://www.facebook.com/video/video.php?v=1261082898247

Linkėjimai!
Viktoras

1. Kiek žinau Diwali šventė ir yra indų naujųjų metų šventė, kuri yra viena pagrindinių, tradicinių švenčių Indijoje. Turėjo būti tikrai smagu viską pamatyti ir sudalyvauti. Indija tokia įvairialypė, kad net sunku patikėti... :)

2. Kiek žinau Diwali šventė ir yra indų naujųjų metų šventė, kuri yra viena pagrindinių, tradicinių švenčių Indijoje. Turėjo būti tikrai smagu viską pamatyti ir sudalyvauti. Indija tokia įvairialypė, kad net sunku patikėti... :)