2011 m. spalio 13 d., ketvirtadienis

Pasiruošimas Nr. 2

Sveiki!

Tęsiam pasiruošimą kelionei į Indiją. Liko man mažiau nei savaitė! Jau spalio 19 d. kilsiu į Indiją!

Liko dovanėlės, susikrauti lagaminą (čia sunkiausia man užduotis), pramokti indų kalbos (bent jau labas ir ačiū) ir padaryti išleistuves. :))

Antrą hepatito A ir  B skiepą galima darytis tik praėjusius ne mažiau nei mėnesiui po pirmojo skiepo (o du skiepai yra būtini, trečias tik užtvirtinimui), todėl šiek tiek daugiau nei po mėnesio ėjau pasiskiepyti. Tuo pačiu man padarė ir skiepą nuo stabligės/difterijos. Tai vėl abi rankos buvo subadytos. Šį kartą jaučiaus geriau, nes po vidurių šiltinės skiepo buvau visiškai apdujęs ir nedarbingas. :)) Iš viso skiepai kainavo 591Lt (po 200Lt nuo Hepatitų, 90Lt stabligės/difterijos, 74Lt vidurių šiltinės, +6Lt už skiepų pasą ir 3x7Lt už vakcinavimą).

Dovanėlės reikalingos tiems, kurie kartu su manimi studijuos tą kursą ir su kuriais teks praleisti 10 savaičių kartu. O 30 dovanėlių, kurios užimtų nedaug vietos, gauti sunku ir jas pervežti reiktų atskiro lagamino. Todėl sugalvojau, prisimenant Lietuvoje vykusį Europos vyrų krepšinio čempionatą paruošti dovanų po 1 proginį krepšinio litą. Kaip aš tokį kiekį gavau tebūnie paslaptis, bet atsiminimui apie Lietuvą ir čia vykusį ypatingą mums renginį tikrai užteks. ;)

TO DO sąrašas:
  • Lėktuvo bilietai: YRA
  • Pasas su viza: YRA
  • Draudimas: YRA
  • Skiepai: YRA
  • Lagaminas sukrautas: NE
Lieka sunkiausia užduotis - susikrauti lagaminą. Parašysiu apie tai, ką ten dėsiuosi. :) 
V!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą